Obserwatorzy

sobota, 15 listopada 2014

trzy nowe butelki

Zupełnie jakbym nie miała co robić. Tyle zaległości, tyle spraw i problemów a ja uciekłam w dekupaże. Dziś jeszcze wtarłam porporinę w spękania, pozostaje polakierować. Zdjęcia fatalne jak pogoda za oknem. Wyszłam z butelkami do ogrodu ale i tam nie było ładnie. W spękaniach butelki czerwonej i zielonej jest kolor złoty, w tę z irysami wtarłam stary fioletowy cień do powiek. Niestety wszystkie na zdjęciach wyglądają jakby były czarne. Może kiedyś jeszcze zrobię lepsze zdjęcia.
Wczoraj zrobiłam też pierwszą w moim życiu bombkę, jednak zawieszona na świerku w ogrodzie, na wietrze zupełnie nie wyszła na zdjęciach.
Czekam na odrobinę słońca! I słońca życzę każdemu kto tu zagląda :)








4 komentarze:

  1. Bardzo urocze butelki,mnie się bardzo podobają,Miłego dnia i słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna butelka...
    A u nas nie ma słońca już jakiegoś czasu, chmry i chmury...

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję kochane! Krysiu, bo nam te chmury chyba nadciągnęły wraz chorobą koteczków! Oby w końcy je udało się rozpędzić! Niech pojawi się słońce i na niebie i nad naszymi biedaczkami ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne butelki,kochana wszystkiego dobrego dla Was.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...