Obserwatorzy

sobota, 4 października 2014

każde życie za krótkie...

smutno mi dziś bardzo... od jakiegoś czasu Kubuś traci siły, widać, po niej starość i niemoc. Nie skarży się, nie płacze... po prostu czeka na nieuchronne :( W maju cieszyłam się, że doczekała 17 lat! Wiem- to ładny wiek dla kota, ale przecież w każdej chwili chciałoby się jeszcze.... odrobinkę, nie teraz... Los mnie kopie z każdej strony... teraz jeszcze odchodzi Kubunia... do każdego kto tu zajrzy - proszę, prześlij jej ciepłe myśli, by mogła odejść cichutko.... bez bólu... niech po prostu sobie zaśnie...
tu na zdjęciu - jeszcze nie tak dawno, była pełną życia 17-latką

7 komentarzy:

  1. Przesyłam ciepłe myśli na spokojne odejście....

    OdpowiedzUsuń
  2. kotuniu kochana- śpij słodko ..............

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, tego jej życzę. Niech zaśnie cichutko i gładko przejdzie za Tęczowy Most.
    Ja akurat jutro mam post na temat...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubuniu spokojnej drogi za Tęczowy Most ci życzę ...skoro tak musi być :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubuniu, niech dobre Aniołki przeprowadzą Cię, trzymając za łapkę, tam, gdzie już mieszkają twoi kuzyni...
    Zamruczysz swojej Pani, wiem. Powiesz, że ją kochasz i że będziesz na Nią czekała...
    Spokojna i zdrowa. Wesoła w zabawie.
    I że nie chcesz, żeby Pani cierpiała...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...