Obserwatorzy

środa, 12 listopada 2014

jak zrobić wianek z szyszek


Dzień dobry!
dziś pokażę jak zrobiłam swój pierwszy "zimowy" wianek. Uwielbiam wianki!
Latem, z sosen, które rosną za płotem, szyszki spadały wprost na moją rabatę kwiatową i trawnik. Nie miałam więc żadnego problemu z ich uzbieraniem :)
Do wykonania wianka użyłam:
styropianowe kółko (może być słomiane a nawet drut owinięty gazetą)
kawałek brązowej flizeliny (lub ciemny materiał albo farba)
pistolet do klejenia na gorąco
szyszki
styropianowe kółko owinęłam kawałkiem brązowej flizeliny. Nie będzie prześwitywał jasny kolor między szyszkami


do koła przyklejałam szyszki sosnowe
kolejny rząd
szyszki przyklejałam od zewnątrz do środka, starając się by ściśle do siebie przylegały
tak wczoraj wyglądał gotowy wianek


dziś jednak zerwałam trochę szyszek z rosnącego w ogrodzie modrzewia i dokleiłam do wianka, uzupełniając niewielkie prześwity widoczne przy uważnym wpatrywaniu
oto efekt końcowy :)




zastanawiam się czy pobielić troszkę te szyszki? a może zrobić drugi, w jaśniejszej wersji?
pozdrawiam wszystkich tu zaglądających:)



3 komentarze:

  1. Wow jaki piękny taki naturalny...
    Zrób drugi w wersji jaśniejszej.
    Będzie okazja porównać .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba taki naturalny ale troszkę pobielony bardziej będzie przypominał o nadchodzącej zimie i zblizających się świetach.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. wczoraj pewna osoba oglądała go w realu i zareagowała tak: taki jakiś... mało kolorowy ;)
    a dziś do mnie dotarło, że zapomniałam zrobić sznureczek do zawieszenia! Musi postać, nabrać mozy urzędowej, może mnie olśni co chcę zrobić :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...