Obserwatorzy

poniedziałek, 24 listopada 2014

Candy rocznicowo-noworoczne! Chusta do wygrania!

Dzień dobry!
  zgodnie z obietnicą zapraszam dzisiaj na moje rocznicowo- noworoczne Candy :D
Rocznicowe, ponieważ w tym roku minęło 5 lat istnienia bloga, a noworoczne, gdyż wtedy poznamy zwycięzcę :)
nowej właścicielki szuka duża, szafirowa chusta zrobiona na szydełku plus kolorowa buteleczka decoupage.
chustę można zobaczyć na zdjęciach i poczytać o niej w tym poście   **CHUSTA** 
zabawa trwa do 30 grudnia. 

co trzeba zrobić by wziąć udział w losowaniu?

http://i617.photobucket.com/albums/tt253/amisza/CandyuAmiszy_zps86ee954d.jpg 

1. Zostaw komentarz pod tym postem, tym samym wyrazisz chęć udziału w zabawie

2. Zamieść na swoim blogu , na pasku bocznym zdjęcie zamieszczone wyżej, z linkiem do mojego bloga i informacją o moim Candy

lub lewoklik na zdjęciu powyżej otworzy je do zapisania

3. Dołącz do obserwatorów mojego bloga

4. Osoby bez bloga mogą dołączyć do zabawy zostawiając swój mail w komentarzu

na chętnych czekam do 30 grudnia!
następnego dnia wylosowany zostanie zwycięzca 
 (paczkę wyślę na terenie Europy)

♥♥♥ZAPRASZAM DO ZABAWY ♥♥♥





22 komentarze:

  1. To ja życzę kolejnych 5 lat :), co najmniej !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo i 2 razy po pięć (na początek); :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas szybko leci więc nawet kilkanaście radosnych latek blogowania.:)
    Chusta jest śliczna , kolorek tez bardzo mi pasuje więc zapisuję się. Staję w kolejce , może uśmiechnie się los właśnie do mnie?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. umieściłam baner u siebie na liveagi.blogdpot.com
    obserwuje bloga jako Agnieszka Winciorek
    to chyba wszystko?
    pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością biorę udział
    rybkazg2@wp.pl
    udostępniłam stronę z konkursem na facebooku https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/739496349469881?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję oczywiście jako Zdzisława Imianowska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział
    obserwuje jako Karolina Kołodziej
    karolcia100@autograf.pl
    Udostępniłam na fb https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=708999739176653&id=100001998991859&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 5 lat blogowania :)
    Z miłą chęcią zapisuję się na candy :)
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    e-mail: niunia3_17@o2.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział
    Obserwuję jako Anna Zierold
    azierold@wp.pl
    Udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/azierold1/posts/805200299519062?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę udział
    obserwuję jako Benia besia
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. biorę udział
    obserwuję jako Sylwia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się i ja :)
    Obserwuję jako: justi912
    E-mail: magda38912190@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: Sia a
    E-mail: mysia186@interia.pl
    Baner na blogu: http://miedzy-brzegami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie zauważyłam rozdanie i zapisuję się oczywiście:)) Nie mogę przejść obojętnie obok takich pięknych nagród!
    http://happyafterblog.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne prezenty i zapisuje się.
    Obserwuje jako: Aleksandra W
    orka06@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się i ja:)
    Obserwuję jako Sabi S.
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z radością udział biorę!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  19. Chusta to istne cudo:)
    Obserwuje jako:Kolorowe Kredki
    karolqqa@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się. Cuusta jest cudna. Butelka piękna idealna na domową naleweczkę z aronii.
    Obserwuję, baner http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Na początku Wszystkiego Twórczego na te 5 latek i kolejnych pięciu i więcej :)
    Trafiłam do Ciebie przez przypadek i chętnie zostanę na dłużej jeżeli pozwolisz :)
    Zapisuję się na Candy i obserwuję jako Anna Parszewska
    baner u mnie na blogu zapraszam cię serdecznie decupogodzinach.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...