Obserwatorzy

sobota, 10 października 2009

Mega Freebie The Colours of Autumn !!!

wspólnie z Nessską przygotowałyśmy dla was mega zestaw jesienny The Colours of Autumn

200 elementów
20 papierów
15 WordArts


zapraszamy do pobierania

If you do some LO's with our kit

please send them to me via e-mail (amisza@onet.eu)

I'll be glad to show them on my blog :)))


DOWNLOAD part1
DOWNLOAD part2
DOWNLOAD part3
DOWNLOAD part4
DOWNLOAD part5
DOWNLOAD part6

IF YOU LIKE MY BLOG AND FREEBIES, ATTACH TO PERSONS OBSERVING MY BLOG AND NESSSKA'S BLOG, PLEASE!!!

****************************
JEŚLI PODOBA CI SIĘ MÓJ BLOG I FREEBIES, PROSZĘ DOŁĄCZ DO OSÓB OBSERWUJĄCYCH TEN BLOG I BLOG NESSSKI
****************************

beautiful pages from our kit

Image and video hosting by TinyPic

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw,chętnie go pobiorę tylko nie wiem co pisze pod nim po angielsku-na pewno jakieś warunki-proszę napisać po polsku też.Nie chcę popełnić błędu

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, po angielsku proszę osoby, które zrobią prace z naszego zestawu, aby przesłały mi je mailem- chętnie pokażę je na moim blogu:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ok,zaraz pobieram.dzięki piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. So beautiful, thank you so much.

    OdpowiedzUsuń
  5. awesome kit, great elements appreciate your talent, tyfs

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for this wonderful freebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 4 post on Oct. 11, 2009. Thanks again.

    OdpowiedzUsuń
  8. очень красивый набор!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you so much Amisza for this beautiful mega kit

    OdpowiedzUsuń
  10. thank you for the kit! it's very beautiful!!!!

    Hugs
    Denny

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jesienny zestaw, chętnie bym go sobie zagarnęła ale niestety pokazuje mi się że trzeba podać hasło, czy mogła bym o nie prosić?
    Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie a jak mam go pobrać jeśli nie wiem jakie hasło jest do pobrania?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy już pisałam ze nie mogę pobrać tego zestawu bo cały czas pokazuje mi ze muszę podać hasło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. przykro mi, ale nie wiem co się stało... hasła nie było, coś się porobiło na moim koncie 4shared i nie mam pojęcia co się stało :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you SOOOO much, it's just beautiful!! =D

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for sharing your beautiful work

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...