Obserwatorzy

piątek, 30 maja 2014

nietoperek

mój pierwszy nietoperek powstał jakiś czas temu. Po prostu przez chorobę Miszki i skupienie się tylko na nim, zabrakło chęci i czasu na zrobienie i pokazanie fotek.
Nietoperek jest zrobiony z szarego kotka, czyli raczej nie będzie bluzką a kamizelką, bo kotek do cienkich włóczek nie należy:)
Góra zrobiona szydełkiem, dół na drutach. Wzór, pomysł znaleziony dzięki forum maranty i szydełkowej grupie z FB.
Nietoperek został podarowany pewnej przemiłej osobie:)



6 komentarzy:

  1. Rewelacyjna kamizelka :-) Bardzo mi się podoba i Ty w niej bardzo mi się podobasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzeczka, i ma fajną nazwę nietoperek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kamizelka.Bardzo mi się podoba połączenia ażurowej góry z prostym wzorem robionym na drutach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. czy miałaby pani schemat na tego nietoperka? bardzo chcę go zrobić a nie mogę zdobyć schematu. Jeśli ma pani to proszę przesłać na emial 3fPietrzak@interia.pl. Będę niezmiernie wdzięczna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...