Obserwatorzy

piątek, 8 lutego 2013

konkurs w Klubie Kota

W przerwie między zamartwianiem się o rzeczy bardzo ważne i te błahe, postanowiłam wystawić do konkursu moje oczko w głowie - Miszkę :)

Konkurs pt. Zgadnij, gdzie jest kotek...
ogłoszono w Klubie Kota Jasna 8

 wystawiam Miszkę, który skrył się pośród liści na ogrodowej pergoli:)

Oto moje Miauleństwo - Misza
nr 2 na konkursowej liście :)

 
do konkursu dołączyły jeszcze
Matylda z nr 18
 
Kuba z nr 19
 
nie mamy wielu odwiedzających, ale gdyby ktoś zechciał oddać swój głos, to serdecznie zapraszam
do głosowania u Jasnej
Głosować można od 18 lutego!

zapraszam
Image and video hosting by TinyPic

9 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za informacje o Konkursie :-)
    Zdjęcie Miszy jest extra :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za umieszczenie informacji o Konkursie :-)
    Świetne zdjęcie :-)
    Napisałam wcześniej , ale zjadło mi komentarz...
    Ech te Internety... :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zjadło... to tylko wina włączonego moderowania ;) ja również dziękuję!

      Usuń
  3. Oooooooooo fajna kicia ... ukrywa się w tych roślinkach ... i faktycznie w zielonym jej jest pięknie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Alison ,dziękuję w imieniu swoim i Miszy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Misza,jesteś boski w tym zielonym ♥ ♥ ♥
    Piękne zdjęcie ♥
    Te ślepka jakie okrągłe,ze tych białek ocznych nie widać ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze zapomnialam...
    Widze,że będę tutaj częstym gościem ,bo masz .....Matyldzię i Kubełka ♥ ♥ oba buraski
    A ja love buraski ...
    Matyldzia jaka kocia duma na tej poręczy fotela czy krzesła

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Sylwia! Bardzo dziękuję za miłe słowa nt. moich futerek:) i za słowa pociechy- całuję mocno

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda jak pantera w buszu:))) Kotek w cegłach super:)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...