Obserwatorzy

poniedziałek, 28 października 2013

jak zrobić wiązankę na grób

Witajcie:)
Pokażę dziś jak wykonałam wiązankę na Wszystkich Świętych na grób moich Rodziców. Kwiaty można ułożyć we florecie z gąbką oazis, w niskim naczyniu z gąbką lub w naczyniu wypełnionym wolno schnącym gipsem. Osobiście wybieram tę ostatnią wersję, gdyż grób moich Rodziców jest w miejscu narażonym na silne wiatry- nie ma drzew ani krzaków a tuje, które posadziłam potrzebują czasu by skutecznie osłonić pomnik.

Do płaskiej doniczki przełożyłam rozrobiony z wodą gips wolno schnący (o gęstej konsystencji), w gips wkładałam gałązki srebrnego świerka i zdecydowaną większość gałązek szaro-srebrnego jałowca (zachowają ładny wygląd do późnej wiosny) 
następnie wybrałam podstawowe kwiaty 3 biało-kremowe dalie i liliowe różyczki
w kolejnym etapie dodałam mięsiste, srebrzyste liście paproci, 2 rodzaje kwiatów czosnku- ciemny fiolet i beż oraz kilka jasno-liliowych gałązek
całość uzupełniłam liliowymi i białymi przetacznikami i rozjaśniłam kilkoma białymi kłosami i trzema białymi frezjami

 

 Wiązanka gotowa! Jednak zdjęcia przekłamują trochę rzeczywiste kolory. Jest zdecydowanie żywsza, najbardziej zbliżone kolory pokazują te zdjęcia na zbliżeniu:)                  

pozdrawiam, miłego dnia:)                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...