Obserwatorzy

niedziela, 26 grudnia 2010

bardzo smutne święta :(((

dziś rano zmarł mój najukochańszy Magnusek :(((
odszedł tak nagle... jestem załamana :(((
był sercem tego domu, wszystko kręciło się wokół niego, był jak ukochane dziecko...
nie wiem jak sobie poradzę z tym... nagle taka cisza zrobiła się w domu...
zawsze był obok mnie, zawsze blisko, żeby mnie widzieć, spał zawsze w pobliżu mojego łóżka, w nocy słyszałam jego oddech, a teraz? nic tylko przejmująca cisza....
nie umiem znaleźć sobie miejsca, wszystko nagle straciło sens...
pozostał nowy misiu, którego Magnusek dostał pod choinkę, nie zdążył się już nim pobawić :(((
siedzę w domu i ryczę :(((((((((((

Śpij spokojnie mój kochany przyjacielu!!!!

5 komentarzy:

  1. Arletko wiem co czujesz - doskonale Cie rozumiem i niewiem co powiedziec poprostu brak słów [****]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przykro i przyjmij wyrazy wspolczucia szczerego, ja stracilam meza w tym roku, tez zmarl nagle, w pracy prowadzac semitrucka daleko od domu, umieral w samotnosci, znam Twoj bol, u nas wdomu zawsze pies byl i jest naszym czlonkiem rodziny, pezwzylam wiele rozstan z nimi a bylo ich troche.


    Pozdrawiam serdecznie, jestem z Toba w tej trudnej chwili

    Psia modlitwa ...
    Psia modlitwa do człowieka

    1) Moje życie trwa 10-15 lat. Każde rozstanie z Tobą zadaje mi ból. Zastanów się zanim mnie sobie sprawisz.

    2) Daj mi trochę czasu na zrozumienie, czego ode mnie wymagasz. Obudź we mnie zaufanie - jest mi potrzebne do życia.

    3) Nigdy nie gniewaj się na mnie zbyt długo i nie zamykaj mnie za karę.

    4) Ty masz swoją pracę, przyjemności i przyjaciół - ja mam tylko Ciebie Porozmawiaj ze mną czasami.

    5) Nawet jeśli nie do końca rozumiem Twoje słowa, rozumiem głos który do mnie mówi.
    Wiedz, że nigdy nie zapominam, jak mnie traktowano.

    6) Zanim mnie uderzysz, pomyśl, że moje szczęki z łatwością mogą zmiażdżyć Twoją dłoń, a jednak tego nie robią.

    7) Zanim złajasz mnie, że jestem "nieposłuszny" lub "leniwy" podczas wykonywania pracy, pomyśl, że może ciąży mi nieodpowiednie pożywienie, że może zbyt długo przebywałem na słońcu, lub że moje serce jest zmęczone.

    8 ) Otocz mnie opieką, gdy będę stary - Ty również pewnego dnia się zestarzejesz.

    9 ) Bądź przy mnie w każdej trudnej chwili.

    10) Nigdy nie mów: "Nie mogę na coś takiego patrzeć", lub "niech to się stanie podczas mojej nieobecności". Kiedy jesteś przy mnie wszystko staje się łatwiejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marysiu, dziękuję kochanie!!!!
    Olenkamajka, wzruszyłaś mnie do łez tą sliczna psia modlitwą.
    Cieszę, sie, ze przez osiem lat życia z Magnusem wypełniłam wszystkie prosby z tej psiej modlitwy! Magnus był dla mnie najważniejszy, żadnego urlopu- bo szkoda Magnusa zostawiać z kimś obcym. Każdy dzień zaczynał sie od miziania, całowania, głaskania i milionów wypowiedzianych słów : jak ja cię kocham piesku, jesteś najpiękniejszy, najmądrzejszy. Wiem, że mnie rozumiał, widziałam to w jego oczach...i dzięki Bogu udało się być przy nim, gdy odchodził, choć to trwało sekundy ... nie płakał, nie skarżył się... jeszcze w nocy przyszedł do mojej sypialni pożegnać sie...
    teraz jest taka przejmująca pustka!
    wczoraj sąsiad zrobił mu trumnę, i pochowalismy go w moim ogrodzie... na ostatnią drogę dostał wszystkie swoje zabawki. Teraz pora by poznał go i pokochał mój zmarły tata. Wierzę, że spotkają sie po tamtej stronie...
    KOCHAM CIĘ MAGNUSKU!!!! i dziękuję za każdy dzień spędzony razem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Arletko strasznie mi przykro i płaczę z Tobą:(
    Pokapały łzy z oczu ,bo przypomniałam sobie jak dwa lata temu umierała na raka moja sunia - seter irlandzki.
    Od miesiąca mam w domu maleńkiego ratlerka.
    Trzymaj się kochana cieplutko :)
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh mein Gott, das tut mir aber leid.
    Ich drück dich einmal ganz doll und ich schicke dir ein großes Kraftpaket.
    Alles Liebe und Trost
    Alex

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...