Obserwatorzy

sobota, 18 grudnia 2010

szydełkomania

Tradycyjnie na chwilę przed Bożym Narodzeniem dopadło mnie mega przeziębienie. Wykorzystałam ten czas na powrót do robótek szydełkowych:)
pierwsza serwetka- owalna, powstała z szablonu znalezionego w necie. Ładnie wygląda na orzechowej komodzie.
Druga - to już moja wariacja z poprzedniego szablonu, po prostu potrzebna mi była okrągła duża serwetka
ta serwetka znalazła miejsce na rattanowym stoliku
ostatnia jest niewielka, ale ma bardzo delikatny ładny wzór;)
dziś skończyłam jeszcze jedną, ecru, ale jeszcze nie jest wykrochmalona, ciekawe jaki będzie efekt końcowy
Image and video hosting by TinyPic

2 komentarze:

  1. woooowww!!!! a można taką zamówić u Ciebie :D
    wspaniałe dzieła!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana tobie nie mogę odmówić:))))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...