Obserwatorzy

poniedziałek, 13 stycznia 2014

kolejna rozdawajka

 ROZDAWAJKA nr 4
Dziś przedstawiam moją "dłubaninę" sobotnio- niedzielną. Może któraś z was pamięta dziewczynki idące do I Komunii z takimi torebeczkami, na książeczkę, chusteczkę itp. :)
 Ja takiej niestety nie miałam w komplecie a było to ......oooooooojjj... wieki temu ;)
Dlatego sobotnie i niedzielne popołudnie spędziłam na wymyślaniu ściegów i oczek do takiej torebeczki:)
Całość wygląda wg mnie ładnie, może przydać się zarówno małym dziewczynkom jak i tym dużym do przechowywania np. biżuterii.Zrobiona z włóćzki w kolorze kremowym.  A może ktoś wybiera się na chrzciny, roczek itp. uroczystość i przydałaby się na prezent? Zachęcam do zostawiania komentarza. Rozdawajki na prawdę nic nie kosztują :D
Wystarcz wpisać, że zaklepuję, zamawiam sobie tę czy inną rzecz !

tak wygląda torebeczka   -brak
 ozdobiona jest z jednej strony kwiatkiem
 wykonana ozdobnym ściegiem
 przód
 
tył
 i efekt końcowy :)

pozdrawiam
Amisza

5 komentarzy:

  1. Amiszko jestem pełna podziwu dla Twojej twórczości ,Masz talent
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję kochana Marysiu! jak miło, że w końcu się odezwałaś chociaż tu... brakuje tych naszych rozmów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj brakuje brakuje czy kiedyś jeszcze zdołamy je nadrobić ?
      Czas tak szybko biegnie :)
      pozdrawiam i obiecuje zaglądać być może trafię na "swoją " rozdawajkę" a wtenczas się po nią na pewno zgłoszę
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Śliczna torebeczka :) pozdrawiam Michalina

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...