Obserwatorzy

czwartek, 10 marca 2016

dwie nowe chusty

dzień dobry wszystkim, którzy tu zaglądają :D
już drugi miesiąc nie mogę uporać się z okropnym wirusem. Całe szczęście śladu po zapaleniu płuc już nie ma, ale wirus nadal mnie męczy i nie chce odpuścić.
w tak zwanym międzyczasie powstały dwie nowe chusty na drutach
pierwsza to taka wersja mini- koniecznie chciałam nauczyć się ją robić, ale wybrałam cieńszą włóczkę i wyszło trochę małe :)
Chusta nazywa się Maluka, wzór jest naprawdę cudny, kiedyś zrobię ją jeszcze raz, ale z odpowiedniej włóczki :)
uczyłam się z filmiku Intensywnie Kreatywnej KLIK

druga chusta to prosty Prism shawl, darmowy wzór można pobrać  TUTAJ
niby prosta a mnie sprawiła trochę problemów, ale potem poszło już szybko i gładko :)
użyłam 1 motek włóczki Angora Batik nr 3366,(kolory najlepiej oddaje pierwsze zdjęcie)




już wkrótce pokażę moje następne "rękoczyny" :))))
zapraszam serdecznie!
Image and video hosting by TinyPic

2 komentarze:

  1. Śliczne chusty :-) Piękne wzory i kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne chusty.Słoneczka i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...