Obserwatorzy

wtorek, 16 grudnia 2014

euforia twórcza, czyli coraz bliżej święta

Święta tuż tuż a ja wciąż mam głowę pełną pomysłów. Już wiem, że nie wszystkie zrealizuję. Czasu coraz mniej, został już tylko tydzień a sprzątanie i gotowanie czeka...
Pochwalę się tym co przygotowałam, tym co zajęło mi ostatnie wieczory :)
choć to nie wszystko! Jeszcze "robi się" świąteczna zazdrostka do kuchni. Zdjęcia będą oczywiście :)

Zamarzyły mi się szyte ręcznie serduszka. Kupiłam w lumpeksie koszule w biało-czerwoną kratkę, po wypraniu powstały takie cudeńka :)


uszyłam jeszcze gwiazdki i ptaszka, później dokupiłam w lumpeksie czerwoną bluzkę H&M (nawet ładną, ale cóż... serduszka!) i dorobiłam kilka czerwonych sztuk




a tutaj jeszcze wianuszek adwentowy z wykorzystaniem zeszłorocznych świeczek
dwa wieczory poświęciłam na zrobienie bombek decoupage. Przyznam, nie było łatwo, umęczyła mnie walka z zaciekami lakieru! ale udało się :) to moje pierwsze okrągłe dekupaże, oczywiście z wykorzystaniem dwuskładnikowego kraku, ostatnio ulubionego



pamiętacie wianek z szyszek? zrobiłam drugi, wybielony, wydaje się ładniejszy ;)

 

a tutaj ten ciemny dla porównania
jeszcze moja nowa latarenka :)
i Maciuś zmęczony, senny



uffff!!!
ależ chwalipięta ze mnie !
mam nadzieję, że kto dotrwał do końca wybaczy mi to :)

4 komentarze:

  1. Piękne to wszystko.
    Świetny pomysł z bombkami, bo mają bardzo świąteczny charakter.
    Wianek jeden i drugi bardzo ładny, kwestia tego gdzie bedzie powieszony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz się czym chwalić bo bombki piękne, serduszka bardo urocze a wianek pobielony wygląda super. Pozdrawiam. Dla Maćka dużo pieszczot.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję! jesteście przemiłe ♥♥
    wczoraj pewna miła osoba zadała mi wlasnie takie pytanie- a gdzie ty to wszystko powiesisz?
    hmmmm.... bielony zostanie tam gdzie wisi, ciemny może trafi na taras? jednak dobrze, że święta tuż, tuż... zbyt się rozkręciłam z dekoracjami :D pozdrawiam! P.S. Maciusia staram się delikatnie miziać, ale już powoli wraca złe samopoczucie, unika dotyku, szuka samotności. Na ręce absolutnie nie wolo go wziąć, wpada w histerię że go wsadzę w transporter- toi efekt pobytu w szpitalu :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie te ozdoby wyszły!
    Mi na razie udało się zrobić tylko kilka kartek świątecznych - wszystko przez brak czasu.. Ale może jeszcze nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...