Obserwatorzy

piątek, 30 listopada 2012

szydełkowe candy

serdecznie zapraszam na moje pierwsze candy;)


do rozdania zestaw moich robótek: szydełkowa serwetka w kolorze starego złota, średnica 44 cm
szydełkowa zawieszka na okno - śnieżynki
a tak rozetki wyglądają na zbliżeniu
duża

średnia
mała

 buteleczka z motywem świątecznym -decoupage
Zasady:
 *zostaw komentarz pod tym postem tym samym wyrazisz chęć udziału w konkursie
 *zamieść na swoim blogu pierwsze zdjęcie z tego posta podlinkowane do mojego bloga
 *obserwuj tego bloga,( choć nieobowiązkowe- będzie mi bardzo miło jeśli dołączysz do tego grona)
* osoby bez bloga proszę o zostawienie swojego maila w komentarzu


 Na zgłoszenia czekam do 16 grudnia do północy.
17.12. wylosowany zostanie zwycięzca, do którego trafi paczka :)
 Zapraszam do zabawy!!!

Amisza

7 komentarzy:

  1. Amisza, genialne candy!!! Ja się ustawiam w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne w szczególności ta buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha,dziewczyny,jak tak dalej pójdzie,to jedna wylosuje zestaw a druga niespodziankę;) tłumy tu się nie zjawiły;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Serweta w sam raz dla mnie :-))))
    Ech ... mam zdolności, ale nie mam cierpliwości.
    No to powalczymy :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Alison! Cieszę się,że dołączyłaś do nas:))))

      Usuń

  5. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice gift, hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...