Obserwatorzy

poniedziałek, 15 grudnia 2014

jak zrobić świąteczne drzewko

do zrobienia takiego drzewka potrzebujemy
- szyszki sosny i modrzewia
- styropianową kulę
- klej,
- doniczkę
- grubszy patyk
- gips

Do styropianowej kuli przykleiłam szyszki. Aby nie było widać białej kuli między duże szyszki sosny przykleiłam małe szyszki modrzewia.


Odwróciłam kulę i przykleiłam szyszki na drugiej połówce


Nożykiem zrobiłam dziurkę w styropianie, i klejem na ciepło umocowałam patyk

 Teraz wystarczy umieścić nasze drzewko w doniczce- umieszczamy w gęstym gipsie i czekamy do zaschnięcia
Ja dodatkowo rozjaśniłam moje drzewko, aby nie było takie smętne jak pogoda za oknem :)
pomalowałam  białą farbą "pod włos" by wyglądały na ośnieżone,  lekko przetarłam też na biało patyk- pieniek.
Tak wygląda moje gotowe drzewko :)
















1 komentarz:

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...