Obserwatorzy

wtorek, 27 października 2009

'Subtelle' moje nowe Freebie !

zapraszam do pobierania mojego nowego zestawu.
'Subtelle' to papiery i dodatki w odcieniach różu, szarości i niewidocznego na podglądzie turkusu
102 elementy
23 papiery




Do zestawu "Subtelle"nie ma hasła! Jeśli ktoś będzie miał problemy ze ściągnięciem proszę o info w komentarzach.

There is no password for "Subtelle". If anybody will have a problem with download just write it in comment.

Image and video hosting by TinyPic

9 komentarzy:

  1. sliczny zestaw, dziekuje bardzo i postaram sie dorownac skrapkiem talentu autorki zestawu

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 26 Oct [LA 06:10pm, NY 08:10pm] - 27 Oct [UK 01:10am, OZ 12:10pm] ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Very beautiful ! Thank you for this kit !

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful, thank you appreciate it

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 4 post on Oct. 27, 2009. Thanks again.

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny zestaw!!! niesamowite kolory :)
    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu także cały czas pokazuje mi ze mam podać hasło?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...