Obserwatorzy

sobota, 30 listopada 2013

Maciuś zachorował cz. II

Dziś już jest po wizycie u weta. Wyniki trochę się poprawiły, więc dostał antybiotyk na 2 tygodnie i znowu do kontroli. Ulżyło mi, że nie został w klatce. On jest taki kochany! Śpi przy mnie, a raczej ja przy nim, bo chwila nieuwagi i Maciek leży w poprzek łóżka a ja na tym co mi zostało :))) Najważniejsze że zaczął trochę pić! Hurra!
I w tym momencie pojawił się w kuchni Maciek- wypił pół miseczki wody zabielonej lekko mlekiem!!!! :)))))) Juppiiiiiii:))) Apetyt też mu dopisuje aż miło patrzeć! Oby tak dalej.

5 komentarzy:

  1. Maciuniu- wracaj szybciutko do zdrowia, bo Twojej Pańci smutno, gdy jesteś chory ! Trzymamy kciuki- na dwie ręce, dwie nogi i osiem łap :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo dobra wiadomość. Zdrówka i dużo pieszczot dla Maciusia

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękujemy bardzo :) Maciuś zdecydowanie zdrowieje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wiadomość,Maciusiu nie daj się,ukochaj go ślicznie ode mnie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...