Obserwatorzy

czwartek, 19 kwietnia 2012

kwiatowe dekoracje cz. 1

Bywa, że jestem proszona o dekorowanie kościoła  na śluby i inne uroczystości. Dotychczas nigdy nie robiłam zdjęć na pamiątkę- a szkoda. 14 kwietnia zrobiłam pierwsze i postaram się dokumentować kolejne.
Niestety najczęściej przeszkodą w ułożeniu pięknych bukietów jest cena kwiatów, młode pary mają tyle wydatków, że oszczędzają na dekoracji. Tak było i tym razem. Musiałam ściąć trochę swojej tuji, bo zabrakło "zieleniny" do dekoracji przy wejściu do kościoła.









Użyte kwiaty to - białe lilie, chryzantemy, ciemnomalinowe róże (na zdjęciach wyglądają jak czerwone), gipsówka, niedźwiedzia trawa oraz liście
Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...