Obserwatorzy

wtorek, 1 września 2009

urodziny Miszki :)))

Dzisiaj moje kochane miauleństwo kończy dwa latka :)
Kocham go bardzo, jest moim pupilem, przytulaśnym i uroczym mruczącym futerkiem.
Codziennie daje mi tak wiele radości. Uwielbiam jego duże oczy wpatrzone we mnie, uwielbiam kiedy zasypia na moich kolanach, uwielbiam kiedy jak mały kociak bawi się w ogrodzie....
Uwielbiam go!
Happy Birthday my Sweetie !





z okazji urodzin Miszka został obdarowany ślicznymi raczkami zrobionymi przez moje forumowe koleżanki. Dziękuję wam kochane!!!


beata2011
Daria
Eir
Martula
Marysia
MaveeMonia
Nessska

i jeszcze dwa cudne raczki od dziewczyn z CT Trinity

DelphTrinity

Gaelle, Delph thank You so much !!!
Your LO's are fantastic :)

merci beaucoup :)))


na koniec kilka moich prac zrobionych z okazji urodzin Miszy


jeszcze raz wszystkim bardzo, bardzo dziękujemy :)
Photobucket
















































1 komentarz:

  1. Beautiful LO's, happy birthday Misza, hugs for you. I'm happy that you like my LO !!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...