Obserwatorzy

wtorek, 2 czerwca 2009

skrapkowe archiwum cz.1


lift JPo i credits jak niżej


lift JPo
chmury i zegar pędzle- Clouds by Ardis i Time_sb
mewy - stock.xchng
czcionka Shogun
krople- tubka PSPowa przerobiona
resztę zrobiłam sama


pędzle-featherbrushes_silinias, time_sb, old victorian_wallpapers
reszta moja


scraplift Marzena




I miejsce w wyzwaniu "A muzyka w duszy niech gra" na FDJ
fotka z netu


skraplift Schima2009
zdjęcie stock.xchng
wszystko zrobiłam sama


czcionki- Cupertino, Copper Alt Caps Expert
mysz- clipart z netu
reszta moja


zdjęcie stock.xchng
ramka wg instukcji Marzeny
pędzle: time_sb, clouds_brushes, SS-birds-flying
czcionki: EFN Absolut, EFN Maszyna do pisania
reszta moja


skrapek na wyzwanie lifta lilijatr na FDJ
dudelek by Runa (trochę zmieniony)
kwiatki (przekolorowane na pomarańcz i turkus)- autor nieznany
zdjęcie i motylek - stock.xchng
czcionki BahamasHeavy i ButterflyHeaven
reszta moja


I miejsce w wyzwaniu "Kolory tęczy" na FDJ
tło moje
ramka metalowa- frame _by_malina
overley (przekolorowany)-mumis- floverkit
liść paproci, dudelki, różowe kwiatki i sznurek- MirkaK_tender_and_mild
białe kwiatki- PSPowe
zdjęcie ze stock.xchng




pierwszy scrap wykonany z własnych elementów




credits: LenasScrapDesign

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że zostawiasz swój ślad na moim blogu! Dziękuję za każdy komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...